• Din varukorg är tom.
Visa varukorg
Delsumma:

leverans Policy

Leveranspolicy

  1. Beskrivning
    1.1
    I denna policy anger vi detaljer om leveransmetoder, perioder och avgifter
    som gäller för beställningar av våra produkter via vår webbplats.
    1.2 Denna policy ska inte skapa juridiskt verkställbara rättigheter och skyldigheter; snarare,
    vår vanliga praxis i samband med leverans av produkter anges i detta
    politik.
  2. Leveransavgift
    2.1
    Vi erbjuder gratis standard- eller expressleverans till alla
    Europeiska unionens adresser
    , på alla beställningar.
    GRATIS FRAKT:
    Österrike
    Belgien
    Bulgarien
    Kroatien
    Tjeckien
    Danmark
    estland
    Finland
    Frankrike
    Tyskland
    Grekland
    Ungern
    Irland
    Italien
    lettland
    litauen
    luxemburg
    Nederländerna
    Polen
    Portugal
    Rumänien
    Slovakien
    slovenien
    Spanien
    Sverige
    2.2 Vi debiterar 130€ för leverans till alla adresser i Storbritannien.
    LEVERANSAVGIFT:
    Storbritannien
  3. Geografiska begränsningar
    3.1
    Vi kommer vanligtvis att kunna leverera till följande länder och territorier:
    Österrike, Belgien, Bulgarien, Kroatien, Tjeckien, Danmark, Estland, Finland,
    Frankrike, Tyskland, Grekland, Ungern, Irland, Italien, Lettland, Litauen, Luxemburg,
    Nederländerna, Polen, Portugal, Rumänien, Slovakien, Slovenien, Spanien och Sverige
    3.2 Ibland kan vi inte leverera till öländer, som Cypern,
    Kanarieöarna, Azorerna, Malta.
    3.3 Vi kan då och då komma överens om att leverera produkter till andra länder och
    områden.
  4. Leveransmetoder och perioder
    4.1
    Metoderna som vi använder för att leverera våra produkter och tidsperioderna inom
    vilken leverans vanligtvis slutförs är följande:
    (B) om din leveransadress finns på europeiska unionen fastlandet kommer du att vara
    kunna välja eller bara använda vår förvalda leveransmetod och
    den typiska perioden för leverans av produkter enligt denna metod är 3-11 arbetssätt
    dagar, såvida inte annat tydligt anges;
    (C) om din leveransadress finns på utanför Europeiska unionen fastland,
    du kommer att kunna välja eller bara använda vår förvalda leveransmetod,
    och den typiska perioden för leverans av produkter enligt denna metod är 5-15
    arbetsdagar, såvida inte annat tydligt anges;

    4.2 Om du gör din beställning före 1:XNUMX GMT / BST på en arbetsdag, den här gången
    perioder löper från slutet av verksamheten den dagen; om du gör din beställning
    efter 1:XNUMX GMT / BST en arbetsdag eller en icke-arbetsdag, den här gången
    perioder löper från slutet av verksamheten nästa arbetsdag.
    4.3 Leveranstiderna som anges i detta avsnitt 4 är endast vägledande och samtidigt
    Vi kommer att göra vårt yttersta för att se till att du får din leverans i gott skick
    tid, garanterar vi inte leverans före utgången av den angivna perioden.
    4.4 Vi kan genomföra kontroller av bedrägerier innan vi skickar produkten, och
    dessa kontroller kan försena din leverans. Om leveransen sannolikt kommer att försenas som
    ett resultat av kontroller av bedrägerier, kommer vi att meddela dig.
  5. Fraktavgifter
    5.1
    Leveransavgifter ingår i varje pris på vår webbplats på grund av vår gratis
    Fraktpolicy. Gratis frakt gäller för alla beställningar, oavsett pris,
    utan möjlighet till ytterligare eller oväntade kostnader som belastar köparen.
    5.2 Våra leveranskostnader är följande:
    (A) med avseende på standardleveransmetod kommer leveranskostnaderna att vara 00,00 €;
    (B) med avseende på expressleveransmetod kommer leveranskostnaderna att vara 00,00 €.
  6. Leveransspårning
    6.1 Leveransspårning är tillgänglig för alla beställningar på våra produkter.
    6.2 För att spåra din leverans, ange ditt beställningsnummer (som anges i din
    orderbekräftelse via e-post) till vår leverantörs webbplats här:
    https://www.17track.net/.
  7. Kvitto och signatur
    7.1
    Alla leveranser måste tas emot personligen på leveransadressen och a
    underskrift måste anges.
    7.2 Vår leverantör av leveranstjänster kommer att meddela dig i förväg om att du försöker göra
    en leverans som kräver signatur.
  8. Ytterligare leveranser
    8.1
    Om ett första leveransförsök inte lyckas kommer vår leverantör att göra det
    gör minst 1 försök till att leverera produkterna i din beställning.
  9. Samling
    9.1 Om dina produkter inte levereras trots vår leverantör av leveranstjänster
    gör minst ytterligare ett försök att leverera dem, leverantören av leveranstjänster
    lämnar ett kort på din adress med instruktioner om hur du kan samla in
    dina produkter, inklusive en tidsgräns för insamling.
  10. Leveransproblem
    10.1
    Om du har några problem med en leverans, vänligen kontakta oss med hjälp av
    kontaktuppgifter som vi publicerar på vår webbplats eller på annat sätt meddelar dig.
    10.2 Om vår leverantör inte kan leverera dina produkter och sådant
    fel är ditt fel, och du samlar inte in dina produkter från vår leverans
    tjänsteleverantör inom den relevanta tidsgränsen, kan vi komma överens om att ordna med
    återleverans av produkterna; Vi förbehåller oss dock rätten att debitera dig för
    de faktiska kostnaderna för återleverans (även om den ursprungliga leveransen var fri från
    avgift).
    10.3 En vägledande lista över situationer där ett misslyckande att leverera är ditt fel
    anges nedan:
    (A) du angav fel eller saknad adress / telefonnummer för leverans;
    (B) det finns ett fel i leveransadressen som tillhandahölls;
    (C) adressen för leverans är inte rimligt tillgänglig;
    (D) adressen för leverans kan inte säkert nås;
    (E) om personligt mottagande inte krävs finns det inga enkla och säkra medel
    att lämna produkterna på leveransadressen och det finns inget
    person tillgänglig för att acceptera leverans; eller
    (F) om personligt mottagande krävs, finns det ingen person tillgänglig på
    adress för leverans för att acceptera leverans och tillhandahålla en signatur.
Scrolla till toppen